Η οργανωτική επιτροπή του 3ου Διεθνούς Νεανικού Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος .Αρχαία Μεσσήνη 2014, είχε επιλέξει τη θεατρική ομάδα του 1ου Λυκείου Κιλκίς για να συμμετάσχει στο φεστιβάλ με το έργο του Ευριπίδη «Οι Φοίνισσες». Στο φεστιβάλ συμμετείχαν 19 σχολεία από την Ελλάδα, την Κίνα, την Ιταλία, την Αγγλία και την Κύπρο. Ο θεσμός αυτός αντικατοπτρίζει και υποστηρίζει την ανάγκη εκπαιδευτικών και μαθητών να εκφραστούν μέσα από τις διαχρονικές αξίες της πολιτισμικής κληρονομιάς μας, του αρχαίου ελληνικού δράματος. Οι μαθητές ηθοποιοί που συμμετείχαν στο φεστιβάλ επικοινώνησαν μεταξύ τους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους από την ενασχόλησή τους με το αρχαίο δράμα και πρόβαλλαν τη δημιουργική δουλειά τους.
Η θεατρική ομάδα του 1ουΛυκείου Κιλκίς έδωσε μια εξαιρετική παράσταση στο αρχαίο θέατρο της Μεσσήνης την Πέμπτη 3 Απριλίου. Το έργο το είχε παρουσιάσει και στο Συνεδριακό κέντρο του Κιλκίς στις 29 Μαρτίου και θα το ξαναπαρουσιάσει στις 20 Ιουνίου στον Λόφο του Αγίου Γεωργίου.
Οι μαθητές της θεατρικής ομάδας είναι: Δαλακούρα Ουρανία, Δανακτσής Κώστας, Διαμαντόπουλος Αργύρης, Ιωαννίδης Αλέξης, Κωνσταντινίδου Νίνα, Λαζαρίδης Λάμπης, Μερολλάρι Μαρία, Μηναρετζή Σπυριδούλα, Ναλμπαντίδου Ιωάννα, Νικολαΐδου Ζωή, Παπαδοπούλου Γιώτα, Πίτσαρα Μαρία, Πούπη Χρύσα, Σαραφίδης Λάζαρος, Σταμάτης Δήμος, Στεφανίδου Ευθυμία, Συμεωνίδου Γεωργία, Τοσουνίδου Βαρβάρα, Τσαγκάρη Ειρήνη, Τσαπανίδου Μάγδα, Τσαπανίδου Σταυρούλα, Τσινιντζάλη Χρύσα, Τσικρικά Χρύσα, Τσιντσαράτζε Ευαγγελία, Φούρναρης Μαργαρίτης, Χαρτοματζίδου Αγγελική. Και οι υπεύθυνοι καθηγητές: Γουλτίδης Θεόφιλος, Καραλίδου Τριανταφυλλιά και Κατσάρας Νικόλαος.
Τρίτη, 15 Απριλίου 2014 12:47
Οι «Φοίνισσες» του 2ου Λυκείου Κιλκίς στο αρχαίο θέατρο της Μεσσήνης
Η οργανωτική επιτροπή του 3ου Διεθνούς Νεανικού Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος .Αρχαία Μεσσήνη 2014, είχε επιλέξει τη θεατρική ομάδα του 1ου Λυκείου Κιλκίς για να συμμετάσχει στο φεστιβάλ με το έργο του Ευριπίδη «Οι Φοίνισσες». Στο φεστιβάλ συμμετείχαν 19 σχολεία από την Ελλάδα, την Κίνα, την Ιταλία, την Αγγλία και την Κύπρο. Ο θεσμός αυτός αντικατοπτρίζει και υποστηρίζει την ανάγκη εκπαιδευτικών και μαθητώ