Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2024, 6:44:55 πμ
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2024 14:58

Προτίμηση των Ελλήνων στα κρεοπωλεία και τα τοπικά κρέατα

Ο Έλληνας καταναλωτής είναι πιστός υποστηρικτής του κρεοπωλείου και προτιμά το κοτόπουλο, ενώ δείχνει προτίμηση στα εγχώρια κρέατα. Σύμφωνα με έρευνες που διενεργήθηκαν από την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview» για λογαριασμό των «Kasalias Food Industry Consultants» και των σωματείων Κρεοπωλών Ν.

Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου, το 56,5% των καταναλωτών δηλώνει ότι δεν έχει μειώσει την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια.

Το 60,1% των ερωτώμενων προτιμά το κρεοπωλείο της γειτονιάς, ενώ το 69,9% πιστεύει ότι υπάρχει διαφορά στην ποιότητα μεταξύ ελληνικού και εισαγόμενου κρέατος. Παράλληλα, το 75,2% θα αγόραζε κρέας από διαφορετική χώρα προέλευσης αν αυτό θεωρείτο ανώτερης ποιότητας.

Πάνω από το μισό ποσοστό των καταναλωτών (54,4%) θα προτιμούσε κρέας σε προσφορά, ενώ οι νέοι ηλικίας 18-35 ετών δείχνουν προτίμηση σε ποιοτικά προϊόντα. Ειδικότερα, το 72,9% αυτών δεν αγοράζει ποτέ έτοιμα ψημένα γεύματα κρέατος, ενώ το 61,7% αποφεύγει τα προϊόντα κρέατος «ready to cook».

Επιπλέον, οι νέοι καταναλωτές δηλώνουν ότι θα αγόραζαν κρέας από πιστοποιημένα καταστήματα με ποσοστό 72,9%. Η ποιότητα επηρεάζει τις αγορές τους, καθώς εμφανίζονται προαπαιτούμενα όπως η καλή μεταχείριση των ζώων και οι διατροφικές πληροφορίες.

Στο πλαίσιο ενός γεύματος εργασίας, αναλύθηκαν τα προβλήματα και οι ευκαιρίες του πρωτογενούς τομέα, καθώς και προτάσεις για την ανασυγκρότησή του. Το γεύμα οργανώθηκε από την Total Support, σε συνεργασία με τις BizTec, Mik 3 & Kasalias, με στόχο την παροχή τεχνολογικών λύσεων στη βιομηχανία τροφίμων.

Δείτε όλη την ροή ειδήσεων

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: Politic.gr