Αναρωτιέμαι αν με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσουν οι γονείς αυτών των παιδιών να διαμένουν στα χωριά τους ή θα μετακομίσουν στην πόλη σε σχολεία που όμως ασφυκτιούν από μαθητές με 27άρια τμήματα. Τα σχολεία της περιφέρειας αποτελούν κοιτίδες μάθησης και πολιτισμού, σημεία αναφοράς για τους κατοίκους τους και θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα σε όλα. Το συγκεκριμένο σχολείο π.χ. δεν έχει εξοπλιστεί ακόμη με διαδραστικούς πίνακες όπως έχει γίνει από πέρσι στα σχολεία της πόλης. Στο συγκεκριμένο σχολείο λείπουν: 8ώρες φιλολογικά, 12 ώρες μαθηματικά, 2 ώρες χημεία, 2 ώρες βιολογία, 3 ώρες γεωγραφία, 2 ώρες θρησκευτικά, 6 ώρες αγγλικά, 3 ώρες αγωγή, 1 ώρα οικιακή οικονομία, 3 ώρες τεχνολογία, 4 ώρες πληροφορική, 3 ώρες μουσική, 3 ώρες εργαστήρια δεξιοτήτων. Φυσικά δεν είναι το μόνο. Το ίδιο συμβαίνει στο γυμνάσιο Χέρσου όπου λείπουν 41 ώρες από τις 100, αλλά και σε όλα τα σχολεία του νομού απαιτούνται εκατοντάδες ώρες. Αυτό σημαίνει ότι στην καλύτερη περίπτωση στην οποία θα στελεχωθούν πλήρως τα σχολεία αρχές Οκτώβρη θα έχουν χαθεί περίπου 3500 ώρες διδασκαλίας. Κατά τα άλλα το υπουργείο μιλάει για χιλιάδες διορισμούς μονίμων και αναπληρωτών. Όμως η πραγματικότητα και οι αριθμοί είναι σκληροί. Σήμερα με εγκύκλιο το υπουργείο ζητάει να γίνει εκτίμηση κενών.
Το αποτέλεσμα είναι θλιβερό: τα παιδιά του γυμνασίου Ευκαρπίας δεν κάνουν μάθημα.
Το δημόσιο σχολείο δεν είναι σε πρώτη προτεραιότητα για το υπουργείο μας.
ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ