Την κατηγορηματική αυτή θέση εξέφρασε ο Αντεπεριφερειάρχης Ανδρέας; Βεργίδης όταν ρωτήθηκε από τις ΕΙΔΗΣΕΙΣ, γιατί το Κιλκίς δεν ακολουθεί το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης να μισθώσει λεωφορεία για τα δικά του «ορφανά» δρομολόγια.
Και θέσαμε την ερώτηση επειδή στη συνέντευξη τύπου της Τετάρτης ο Χρήστος Παπαστεργίου στην ενημέρωσή του για το θέμα, αναφέρθηκε σε λύση που θα απαιτήσει ένα μήνα
Για τη Θεσσαλονίκη ήταν μονόδρομος η μίσθωση, αφού προηγήθηκαν τέσσερις άγονοι διαγωνισμοί. Αλλά δεν είναι αληθές ότι σε ένα μήνα μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία μίσθωσης και να ξεκινήσουν δρομολόγια μεταφοράς με μισθωμένα λεωφορεία. Θα απαιτηθεί πολύ περισσότερος χρόνος. Ούτε χρονικά λοιπόν και πολύ περισσότερο διαδικαστικά και οικονομικά συμφέρει στο Κιλκίς η συγκεκριμένη επιλογή, τόνισε ο κ. Ανδρέας Βεργίδης.
Ο κ. Αντιπεριφερειάρχης αποκάλυψε ότι ζήτησε τη συνδρομή του κ. Γεωργαντά, μήπως μπορεί να γίνει νέα παράταση των συμβάσεων, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του, ερειδόμενη στις επαφές και συνεργασίες που είχε τις τελευταίες ημέρες, ότι στον τρίτο διαγωνισμό -τον οποίο θα προκηρύξει σε λίγες ημέρες- θα βρεθεί λύση και θα εμφανισθούν ενδιαφερόμενοι μεταφορείς.
Σε κάθε περίπτωση ο κ. Βεργίδης οριοθέτησε την εξεύρεση λύσης πριν τις γιορτές.