Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024, 7:23:06 πμ
Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2016 21:39

Κέλλυ Πολυχρονίδου: H Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων

Μια παραμυθένια παράσταση μπαλέτου και σύγχρονου χορού, την «Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων»  παρακολούθησε και φέτος πλήθος κόσμου στο Πολιτιστικό Κέντρο Πολυκάστρου και στο κλειστό Γυμναστήριο Αξιούπολης.


Εμπνευσμένη από το αριστούργημα του Lewis Carrol, την «Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων», που αποτελεί ορόσημο για την παιδική λογοτεχνία, και μιλάει στην καρδιά όλων των μικρών και μεγάλων παιδιών, η γνωστή χορογράφος – χοροδιδάσκαλος  Κέλλυ Πολυχρονίδου ανέβασε μια καταπληκτική  παράσταση.
«Πόσο δύσκολο, αλλά και πόσο συναρπαστικό είναι να αφεθείς και να πέσεις χωρίς αλεξίπτωτο και δίχτυ ασφαλείας; Η Αλίκη το τόλμησε. Ακολούθησε το Άσπρο Κουνέλι και πέφτοντας στην Κουνελότρυπά του πέρασε στη Χώρα των Θαυμάτων. Όπως κάθε επικίνδυνο παιχνίδι όμως, έτσι και αυτή η αλλόκοτη «τσουλήθρα» είχε το τίμημά της: η προσγείωση του κοριτσιού δεν ήταν και τόσο ομαλή, κι έτσι η Αλίκη έσπασε σε τρία κομμάτια. Σε σώμα, καρδιά και μυαλό. Η Αλίκη ξέρει ότι δεν θα είναι ποτέ ευτυχισμένη αν δεν ξαναβρεί και ενώσει και τα τρία. Πάντα κάτι θα της λείπει. Κι έτσι δεν πρόκειται να επιστρέψει στον Πάνω Κόσμο αν πρώτα το μυαλό δεν καταλάβει την καρδιά, αν η καρδιά δεν νιώσει το σώμα κι αν το σώμα δεν αγκαλιάσει σφιχτά και τα δύο. Το αποτέλεσμα είναι ένα αλλόκοτο σύμπαν, μέσα στο οποίο μικροί και μεγάλοι θα αναγνωρίσουν κάτι από τον εαυτό τους.»
Με προσεκτικά επιλεγμένες μελωδίες από έργα των Talbot, Tchaikovsky, Vivaldi, Corelli, Goodman, McKennitt και Proleter,  αριστοτεχνικά δεμένες με καταπληκτικές χορογραφίες και φανταστικά κοστούμια η κ. Κέλλυ Πολυχρονίδου για μια ακόμα φορά μάγεψε το κοινό που είχε πλημμυρίσει και τις δυο αίθουσες.  
 Εντυπωσίασαν οι μικρές μπαλαρίνες το κοινό με τις πιρουέτες και τα κοστούμια τους, τους συγκίνησαν, τους έκαναν να χαμογελάσουν αλλά και να θαυμάσουν το επίπεδο δουλειάς  και δεξιοτεχνίας που επέδειξαν.
 Η κ. Πολυχρονίδου στην ομιλία της τόνισε ότι ο χορός κατείχε από πάντα εξέχουσα θέση στη ζωή των Ελλήνων καθώς προσφέρει σε όλους πολιτισμό και γνώση. Ο κλασσικός χορός και ο σύγχρονος χορός, ο συνδυασμός του παλιού με το καινούριο, του παραμυθιού με το ρεαλισμό, της αέναης χορευτικότητας με την εξερεύνηση της βαρύτητας αποτέλεσαν και αποτελούν τη βασική εκπαίδευση στις ερασιτεχνικές και επαγγελματικές σχολές χορού σε όλον τον κόσμο. Αναφέρθηκε επίσης στη μέθοδο εκπαίδευσης των μικρών μαθητριών η οποία βασίζεται στο ρώσικο σύστημα μπαλέτου της  Agrippina Vaganova, μια εξαιρετικά δυνατή και παγκόσμια αναγνωρισμένη μέθοδο διδασκαλίας.
Συνεχάρη και ευχαρίστησε τα παιδιά τα οποία  δούλεψαν σκληρά και με επιμονή και υπομονή ανάδειξαν το καλύτερο δυνατό επίπεδο τεχνικής και δημιουργικής έκφρασης στο οποίο έχουν φτάσει και στάθηκαν επάξια στις απαιτήσεις της παράστασης.
 Η κ. Πολυχρονίδου Κέλλυ ευχαρίστησε τους γονείς των παιδιών για την αμέριστη βοήθεια και συμπαράστασή τους, την κ. Κουρτίδου Αντωνία για το μακιγιάζ, τον κ. Μιχαηλίδη Κώστα για τη ρύθμιση του ήχου, το φωτογραφείο «ΧΑΡΑ» καθώς και την Κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου Παιονίας.
Είναι γενικά αποδεκτό, ότι ένας από τους σπουδαιότερους στόχους της εκπαίδευσης σήμερα είναι η προετοιμασία των νέων για προσαρμογή σε μια σκληρή και παράλληλα ρευστή, μεταβαλλόμενη πραγματικότητα, που απαιτεί αντίληψη, αυτοπεποίθηση, δημιουργικότητα και σκληρή δουλειά. Η χορευτική εκπαίδευση, μέσα από το τρίπτυχο χορευτική δεξιοτεχνία-δημιουργικότητα-θεωρητική κατάρτιση συνδέει τη θεωρία με την πράξη, την Τέχνη με την Επιστήμη και προσφέρει μια πολύτιμη προετοιμασία για έναν κόσμο που απαιτεί ενέργεια, πειθαρχία, επιμονή, πρωτοβουλία και δημιουργική φαντασία.