Πλήρως λειτουργικός θα είναι στις 30/11 ο τερματικός σταθμός του μετρό Θεσσαλονίκης στη Νέα Ελβετία, διαβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Κουρέτας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «το πρότζεκτ τρέχει με ρυθμούς Ολυμπιακών Αγώνων».
Στο πλαίσιο της σημερινής κοινής εκδήλωσης των Οργανισμών Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ) και της Ελληνικό Μετρό ΑΕ για την πολιτική κομίστρου στα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας εξήγησε ότι «αν κάποιος περάσει αυτή τη στιγμή από το σημείο θα δει πάρα πολύ κόσμο να δουλεύει εντατικά και να γίνονται πολλά έργα».
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, επισήμανε ότι «εάν δεν προλάβουμε να το έχουμε ολοκληρωμένο στις 1/12, θα είναι σίγουρα έτοιμο εντός του επόμενου μήνα». Υπενθύμισε ότι το κόστος του πρότζεκτ είναι 10 εκατ. ευρώ, ενώ σε 25 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα κονδύλια που δόθηκαν τον τελευταίο ενάμιση μήνα για τις απαλλοτριώσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος ανέφερε ότι ο τερματικός σταθμός του μετρόΘεσσαλονίκης στη Νέα Ελβετία θα είναι ο «πιο σύγχρονος πολυτροπικός σταθμός μετεπιβίβασης σε όλη την Ελλάδα».
Ο Σταθμός Νέα Ελβετία θα εξυπηρετεί τη Γραμμή 1 του ΜετρόΘεσσαλονίκης και θα χρησιμεύει ως ο ανατολικός τερματικός σταθμός της γραμμής.
Αρχές του 2025 οι εξελίξεις για τον τερματικό σταθμό Μίκρας
Την πεποίθηση ότι στην αρχή της νέας χρονιάς θα υπάρχουν εξελίξεις αναφορικά με το έργο που αφορά τον τερματικό σταθμό Μίκρας, εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας. «Και σε αυτό το έργο έχουμε μια σειρά από απαλλοτριώσεις και τεχνικά ζητήματα που πρέπει να δούμε», τόνισε ο κ. Τόσκας.
Όπως διευκρίνισε, στον τερματικό σταθμό Μίκρας πρέπει να γίνουν -μεταξύ άλλων- και έργα για τη συνδεσιμότητα του σταθμού «έτσι ώστε να μπορέσουμε με ευχέρεια να μετακινούμε τις λεωφορειακές γραμμές από και προς αυτόν».
Υπενθυμίζεται ότι η επέκταση του μετρόΘεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά με τους πέντε σταθμούς της έχει τοποθετηθεί χρονικά έως το τέλος του 2025.