Τη Θεσσαλονίκη και το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη επισκέφθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ, Κώστα Ταγγίρη, και τον πρόεδρο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Καλογερούδη, για να επιθεωρήσει τα 14 λεωφορεία που ανατάχθηκαν και θα κυκλοφορήσουν ξανά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Ταυτόχρονα, συνεχάρη την διοίκηση των Οργανισμών και το τεχνικό τους επιτελείο για την ανάταξη των 14 λεωφορείων, που συνέβη για πρώτη φορά σε τέτοια κλίμακα.
«Να συνεχίσουμε έτσι. Έχουμε και τα καινούρια λεωφορεία και τα αναταγμένα. Το πρόγραμμα μας κινείται βάσει χρονοδιαγράμματος. Η Θεσσαλονίκη σε σύντομο χρονικό διάστημα, μαζί με το μετρό, θα είναι πλήρως αλλαγμένη, αναβαθμισμένη και εκσυγχρονισμένη στο κομμάτι της αστικής συγκοινωνίας και γενικότερα του συγκοινωνιακού έργου», τόνισε ο κ. Οικονόμου.
Κατόπιν, ο κ. Οικονόμου επιβιβάστηκε στο λεωφορείο της γραμμής 38, από τη Νέα Ευκαρπία προς την πλατεία Αριστοτέλους, προκειμένου να αποκτήσει μια άμεση εικόνα του τρόπου λειτουργίας και εφαρμογής των πιλοτικών δρομολογίων της εισόδου των επιβατών από την «μπροστινή πόρτα» για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Όπως επισήμανε, η αύξηση στις επικυρώσεις εισιτηρίων που καταγράφηκε στις είκοσι λεωφορειακές γραμμές της Θεσσαλονίκης, με τη λειτουργία των πιλοτικών δρομολογίων «μπροστινή πόρτα» για τον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής, είναι πολύ αισθητή. Η καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, καθώς όσο αυτή περιορίζεται, τόσο θα θωρακίζεται και θα ενισχύεται η δημόσια συγκοινωνία, προσφέροντας ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πολίτες.
Τα αποτελέσματα μετά από ένα μήνα εφαρμογής της «μπροστινής πόρτας» οδήγησαν σε αύξηση των εσόδων κατά 30% τον Σεπτέμβριο του 2024, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023 (1.431.178 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2024, έναντι 1.098.280 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2023).