Ο κ. Κοκκινίδης στην ερώτησή του ανέφερε τα εξής:
Η κατάσταση στο οδικό δίκτυο εντός της πόλης του Κιλκίς δεν είναι αυτή που θα έπρεπε σύμφωνα με τις ανάγκες κατοίκων και επισκεπτών και τις δυνατότητες της εποχής. Η κατάσταση με την κυκλοφορία, τις θέσεις στάθμευσης είναι αφόρητη ειδικά στις ώρες αιχμής. Το πρόβλημα είναι η έλλειψη ενός συνολικού σχεδιασμού της κυκλοφορίας και του οδικού δικτύου εντός της πόλης. Ρωτάμε τη δημοτική αρχή σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για τη συνολική λύση του προβλήματος, ποια είναι η συνολική επιφάνεια του οδικού δικτύου της πόλης και των οικισμών που έχουν ανάλογα προβλήματα, ποιο το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης του οδικού δικτύου και τέλος αν υπάρχει διαθέσιμος χάρτης της υφιστάμενης κατάστασης.
Η απάντηση της διοίκησης
Από την πλευρά της διοίκησης του δήμου απάντησε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Αιμίλιος Νικολαΐδης.
Ο κ. Νικολαΐδης ανέφερε τα εξής:
Ο Δήμος Κιλκίς έχει αναθέσει μέσω προγραμματικής σύμβασης την εκπόνηση – επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη του Κιλκίς.
Η μελέτη εντάσσεται στη στρατηγική που έχει εκπονήσει και υλοποιεί η Δημοτική Αρχή για τη βελτίωση της κινητικότητας στην πόλη, την υιοθέτηση νέων τρόπων μετακίνησης, τη βελτίωση της κυκλοφορίας πολιτών, και οχημάτων στο Δήμο Κιλκίς, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών και συγκεκριμένα:
Τη βελτίωση της κυκλοφοριακής λειτουργίας, της εξυπηρέτησης και της ασφάλειας των πεζών και άλλων ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου.
Τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε κρίσιμα σημεία του δικτύου, ο επανέλεγχος της κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης και της Φωτεινής Σηματοδότησης
Την ολοκληρωμένη διαχείριση του καθεστώτος στάθμευσης κατοίκων και επισκεπτών.
Ταυτοχρόνως ο Δήμος Κιλκίς για να καλύψει ανάγκες αποκατάστασης βλαβών οδοστρωμάτων και λοιπών κατασκευών εντός του εύρους του οδικού δικτύου προχώρησε στην υλοποίηση έργου οδοποιίας, συνολικού προϋπολογισμού 4.000.000 ευρώ.
Ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει την υλοποίηση αποκατάστασης των φθορών των παρακάτω αναφερόμενων τμημάτων οδών, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και αναλόγως της προόδου εργασιών τρίτων φορέων :
1) ΚΑΜΠΑΝΗ (ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΩΣ 21ης ΙΟΥΝΙΟΥ ) (~2.160τ.μ.)
2) ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ (ΑΠΌ ΚΑΥΚΑΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ) (~1.260τ.μ.)
3) ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ(από ΚΑΥΚΑΣΟΥ έως ΜΗΤΡ.ΦΩΤΙΟΥ) (~840τ.μ.)
4) ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΩΤΙΟΥ (ΚΤΕΛ) μπαλώματα (~500τ.μ.)
5) ΠΟΝΤΟΥ (από ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ έως ΚΑΥΚΑΣΟΥ) (~1.600τ.μ.)
6) ΠΛΑΤΩΝΟΣ (ΑΠΌ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ ) (~825τ.μ.)
7) Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ (ΠΑΝΑΓΙΑ) ΤΜΗΜΑ 25Μ (~375τ.μ.)
8) ΔΙΑΛΕΤΗ (από ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΖΗ έως Μητρ. ΦΩΤΙΟΥ) (~1.200τ.μ.)
9) ΚΑΥΚΑΣΟΥ (από ΔΙΑΛΕΤΗ έως 21ης ΙΟΥΝΙΟΥ) (~1.595τ.μ.)
10) ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΟΠΟΥΣ μπάλωμα (~240τ.μ.)
11) ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΖΗ ΜΕ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ μπάλωμα (~60τ.μ.)
12) ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ (~770τ.μ.)
13) ΣΤΕΡΝΑΣ (πάνω από 2Ο Δημοτικό ) (~60τ.μ.)
14) ΠΑΠΑΛΟΥΚΑ (ΤΜΗΜΑΤΑ) (~1.925τ.μ.)
15) 15 ΜΑΡΤΥΡΩΝ(~2.100τ.μ.)
16) ΣΠΑΡΤΗΣ(~663τ.μ.)
17) ΟΥΛΟΦ ΠΑΛΜΕ - ΣΟΛΩΝΟΣ(~1.045τ.μ.)
18) ΓΙΑΛΑΜΙΔΗ(~3.263τ.μ.)
19) ΔΙΟΓΕΝΟΥΣ (~1.491τ.μ.)
20) ΕΥΡΩΠΗΣ(~1.540τ.μ.)
21) ΚΑΠΕΤ.ΝΙΚΟΤΣΑΡΑ (από ΡΙΤΣΟΥ έως Βενιζέλου) (~3.430τ.μ.)
22) ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ(από ΚΑΥΚΑΣΟΥ έως ΓΙΑΛΑΜΙΔΗ) (~2.100τ.μ.)
23) ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΠΑΡΤΗΣ(~690τ.μ.)
24) ΠΟΝΤΟΥ (από ΚΑΥΚΑΣΟΥ έως ΓΙΑΛΑΜΙΔΗ) (~1.925τ.μ.)
25) ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ(~3.250τ.μ.)
26) ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΑΠΌ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕΧΡΙ 21Η ΙΟΥΝΙΟΥ (~2.220τ.μ.)
27) ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ(~1.238τ.μ.)
28) ΡΟΔΟΠΗΣ(~1.380τ.μ.)
29) ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΖΗ 21Η ΙΟΥΝΙΟΥ ΕΩΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ(~3.080τ.μ.)
30) ΡΟΔΟΠΗΣ (από Γ. ΚΑΠΕΤΑ έως Παπαθεοφίλου) (~462τ.μ.)
31) ΡΟΔΟΠΗΣ (από ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΟΣ έως Στενημάχου) (~364τ.μ.)
32) Ανατ. ΡΩΜΥΛΙΑΣ (από Γ.ΚΑΠΕΤΑ έως ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΟΣ) (~1.584τ.μ.)
33) ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΕΩΣ (από Γ.ΚΑΠΕΤΑ έως ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΟΣ) (~1.650τ.μ.)
34) ΛΕΣΒΟΥ (από Παπαθεοφίλου έως ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΟΣ) (~1.120τ.μ.)
35) ΤΑΜΠΑΚΗ (από Γ. ΚΑΠΕΤΑ έως ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΟΣ) (~1.650τ.μ.)
36) ΕΠΤΑΝΗΣΟΥ (από Γ. ΚΑΠΕΤΑ έως 21 Ιουνίου) (~1.200τ.μ.)
37) ΠΑΠΑΘΕΟΦΥΛΟΥ (από ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ έως Λέσβου) (~1.688τ.μ.)
38) ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΟΣ (από ΕΠΤΑΝΗΣΟΥ έως Ταμπάκη) (~736τ.μ.)
39) ΣΤΕΝΗΜΑΧΟΥ (από 21 Ιουνίου έως Ταμπάκη) (~1.350τ.μ.)
40) ΚΑΒΑΦΗ(~1.080τ.μ.)
41) ΟΥΤΣΚΟΥΝΗ (~2.000τ.μ.)
42) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (~1.600τ.μ.)
43) ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΥ (~1.800τ.μ.)
44) ΠΑΠΑΘΕΟΦΙΛΟΥ (από Μοσκόφ έως Τσιρογιάννη(~700τ.μ.)
45) ΦΛΕΜΙΓΚ (~2.000τ.μ.)
46) ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΥ (~4.300τ.μ.)
47) ΘΡΑΚΗΣ (από Ελ. Βενιζέλου έως Σκρα ) (~1.500τ.μ.)
Ήδη τον μήνα Σεπτέμβριο υλοποιήθηκαν εργασίες σε 9.000 τ.μ.