ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ, ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Και μια και ο λόγος για δρόμους και πινακίδες, αξιόπιστος φίλος μού είπε ότι την περασμένη εβδομάδα που επισκέφθηκε το δημοτικό ξενοδοχείο Κρουσσών (στην Ποντοκερασιά) του είπαν ότι ένα λεωφορείο με ξένους τουρίστες επιχείρησε να περάσει στο νομό Σερρών από τον χωματόδρομο που συνδέει ξενοδοχείο με Λιθότοπο. Και φυσικά ο οδηγός μετά τα πρώτα μέτρα γύρισε πίσω διότι ο δρόμος είναι χωματόδρομος και άβατος για λεωφορεία.
Μα θα πείτε, βλάκας ήταν αυτός ο οδηγός; Όχι βέβαια. Απλώς ανόητοι ήταν αυτοί οι "ειδικοί" χαρτογράφοι που εμφανίζουν τον συγκεκριμένο χωματόδρομο στον χάρτη ως ασφαλτοστρωμένο.
Κι εδώ που τα λέμε, από την εποχή Υπουργίας του αείμνηστου Τριαρίδη, ακούμε συνεχώς υποσχέσεις πολιτικών ότι αυτός ο δρόμος οσονούπω ασφαλτοστρώνεται, τα χρόνια περνάνε και ακόμη να ασφαλτοστρωθεί. Το ακούς Ανδρέα Βεργίδη, εκπρόσωπε της Περιφέρειας;
ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΠΑΞΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ
Δεν με ενδιαφέρει το κόμμα που υπηρετεί. Με ενδιαφέρει που υπηρετεί την Πατρίδα. Και την υπηρετεί καλά. Όχι σαν την άλλη που πριν προλάβει να πεί ο Μεγάλος ότι θα βάλει αντιπυραυλική προστασία στην Πολωνία, και πριν προλάβουν οι Μεγάλοι της Ε.Ε να συνταχθούν μαζί του, εκείνη, εκπρόσωπος μιας μικρής και ανυπόληπτης Χώρας, έτρεξε πρώτη να δηλώσει ότι υποστηρίζει ανεπιφύλακτα τις ενέργειες του υπερατλαντικού συμμάχου. Προς μεγάλη βεβαίως αγανάκτηση του άλλου Μεγάλου της παγκόσμιας σκακιέρας, ο οποίος δεν θα αφήσει να περάσει αυτή η συμπεριφορά της Χώρας (γιατί την χώρα μας εκπροσωπούσε η κυρία) στο ντούκου. Όταν εμετικοί Υπουργοί Εξωτερικών της Χώρας, προτάσσουν τα συμφέροντα των Μεγάλων, ο Νίκος Κοτζιάς ανυποχώρητος προτάσσει στους Τούρκους, Αλβανούς και Σκοπιανούς τα συμφέροντα της δικής του Πατρίδος. Σας συνιστώ να τον παρακολουθείτε και να διαβάζετε τις δηλώσεις του. Έχουνε πάντα ενδιαφέρον.
ΑΠΟ ΣΥΝΕΠΕΙΑ .....ΣΧΙΖΟΥΜΕ
Με πρόταση του γιατρού Θόδωρου Ανθρακίδη παρακολούθησα την περασμένη Παρασκευή στο Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Πολυκάστρου, σε Ποντι
ακή .....βερσιόν, το έργο του Μολιέρου "γιατρός με το ζόρι"
Ενώ η Παράσταση ήταν προγραμματισμένη να αρχίσει στις 20.00 ώρα, ξεκίνησε στις οχτώ και μισή.(Για την ακρίβεια στις 20.25 η ώρα)
Και ενώ στο εξωτερικό τέτοιες καθυστερήσεις προκαλούν οργή και αγανάκτηση, στην Χώρα μας θεωρούνται .....νορμάλ.
Δεν θα κριτικάρω την παράσταση. Απλά θα επισημάνω ότι οι υπεύθυνοι αυτής μειώνουν συνολικά την αξία του έργου τους με τέτοιες συμπεριφορές.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Έχω μπροστά μου μία απόδειξη από πρατήριο βενζίνης ποσού 20 ευρώ. Γράφει η απόδειξη: Καθαρή αξία (δηλ αξία βενζίνης) 16,13 ευρώ ΦΠΑ 24% Σύνολο 20 ευρώ (κι εγώ νόμιζα ότι έβαλα βενζίνα για 20 ευρώ)
Έχω επίσης μπροστά μου μια απόδειξη της ΔΕΗ ποσού 500 ευρώ. Εδώ τα πράγματα είναι ακόμη πιο απελπιστικά. Σύμφωνα με την απόδειξη για το ρεύμα πλήρωσα μόνο 258 ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ, υπηρεσίες κοινωνικής ωφέλειας, δίκτυο διανομής, ΕΡΤ, χρεώσεις Δήμου κλπ. Δηλ. τα μισά μόνο λεφτά μου πήγαν γιά ρεύμα. Όλα τα υπόλοιπα πήγαν υπέρ ....πατρίδος.(κι εγώ νόμιζα ότι ξόδεψα ρεύμα για 500 ευρώ).
Μας δουλεύουνε!!! Και χοντρά μάλιστα.
ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Πήγα προχθές στα ΕΛΤΑ να ρίξω ένα απλό γράμμα. Επειδή είχε κόσμο, πήρα το γνωστό χαρτάκι της σειράς αναμονής. Όταν μπήκα στα ΕΛΤΑ είχε αριθμό 196 κι εγώ πήρα από την μηχανή το 208.Επίσης όταν πήρα το νούμερό μου η ώρα ήτανε 10.10.
Όταν ήρθε η σειρά μου να ρίξω το απλό γραμματάκι, το ρολόι έδειχνε 10.42.Δηλ για δουλειά 30 δευτερολέπτων, περίμενα 32 λεπτά. Θα έδειχνα κατανόηση για την καθυστέρηση ,αν πριν από μένα υπήρχαν πελάτες με προβλήματα.(δέματα, επιταγές κλπ) Τέτοια όμως ζητήματα δεν υπήρξαν. Τότε γιατί η απαράδεκτη καθυστέρηση;
Προφανώς γιατί υπήρχε κάκιστη οργάνωση προσωπικού (θα μπορούσε να υπάρχει ένας υπάλληλος μόνο για ψευτοδουλειές όπως η παραλαβή μιας απλής επιστολής) είτε έλλειψη προσωπικού, είτε γιατί τα ΕΛΤΑ είναι σε πορεία πώλησης και κάποιοι δεν έχουν όρεξη για δουλειά.
ΣΤΕΓΝΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΑΛΑΤΣ
Περνώντας προχθές τυχαία με τα πόδια από το Σαλάτς, είδα με θλίψη ότι η ιστορική αυτή βρύση της πόλης μας είναι στεγνή.(ξερή) Και λέω με "θλίψη" διότι αυτή η βρύση είναι εμβληματική, είναι ιστορική και αποτελεί κομμάτι της κουλτούρας Λαού που πέρασε από τον τόπο μας. Γι αυτό άλλωστε ξαναχτίσθηκε και ανακαινίσθηκε από τους προηγούμενους Δημάρχους.
Δεν μπορούμε από την μία να παρουσιάζουμε το Σαλάτς ως ένα από τα λίγα Οσμανικά μνημεία που έμειναν στην πόλη μας και από την άλλη να το εγκαταλείπουμε στο έλεος του χρόνου.
Αν η δημοτική αρχή δεν θέλει να ξοδεύει νερό με συνεχή ροή, άς βάλει σύστημα ανακύκλωσης του ίδιου νερού. Μπορεί να υπάρξει κάποιο ελάχιστο έξοδο, αλλά αξίζει τον κόπο.
Εννοείται ότι απαιτείται και τακτικός καθαρισμός της στέρνας και του περιβάλλοντος χώρου, για τα οποία δεν πρέπει να αδιαφορήσει ο Δήμος.
ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εργολάβος, λέει, καλεί τους δημότες να τον ενημερώσουν για τις τρύπες που υπάρχουν στους δρόμους της πόλης, προκειμένου να τις βουλώσει. Δεν χρειάζεται πολύς κόπος γι αυτό κύριε εργολάβε και αρμόδιοι κύριοι του Δήμου. Η Οδός Περικλέους και οι δρόμοι πέριξ του ζωοπάζαρου είναι στα μαύρα τους χάλια. Ιδού λοιπόν να σας δούμε στην πράξη.