Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2024, 7:25:48 μμ
Τετάρτη, 11 Οκτωβρίου 2017 22:34

Οι χειροτερότεροι των χειροτέρων και οι ανικανότεροι των ανικάνων;

Γράφει ο
Κώστας Πινέλης. 

 

Διάβασα στις εφημερίδες μας το ρεπορτάζ από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με τα θέματα της 21ης Ιουνίου και του περιφερειακού Αγ. Γεωργίου (εδώ και χρόνια δεν αντέχω πλέον να παρακολουθώ συνεδριάσεις του Δ.Σ. εκτός εάν «μου μπει καθήκον» από το Κόμμα).
Η πρώτη μελέτη για την πεζοδρόμηση-αξιοποίηση της 21ης Ιουνίου έγινε το 1997 από τον Κώστα Πιαχιαδάκη με την συμβολή των μηχανικών του Δήμου, επί δημαρχίας του Τάσου Αμανατίδη και ήταν μια πολύ καλή μελέτη για την εποχή. Δεν πρόλαβε να υλοποιηθεί από την διοίκηση του, (ούτε ξέρουμε εάν προχωρούσε η υλοποίηση), γιατί έχασε τις επόμενες εκλογές.


Η διοίκηση Τερζίδη δεν μπόρεσε, δεν τόλμησε; Να υλοποιήσει το έργο παρά το μεγάλο χρονικό διάστημα των 12 χρόνων που είχε τις τύχες του Δήμου.
Η διοίκηση Μπαλάσκα κάτι ξεκίνησε να κάνει, αλλά τελικά δεν προχώρησε. Έτσι φθάσαμε σήμερα να μας απασχολεί το απλούστατο για όλους μας ερώτημα εάν ο δρόμος είναι δημοτικός ή επαρχιακός!!! Πρόκειται για κωμωδία εκτός εάν τα διάφορα «εμπόδια» διαχρονικά είναι μαχανάδες, γιατί δεν έχουμε τα «μέζεα» να συγκρουστούμε με πιθανές αντιδράσεις όσων δεν θέλουν να  γίνει το έργο…
Το έργο της αξιοποίησης της 21ης Ιουνίου, που βέβαια συνδέεται με την περιφερειακή οδό Αγ. Γεωργίου που σκοντάφτει έτη και έτη στην μετατόπιση της περίφραξης του στρατοπέδου και στην παραχώρηση μιας σπιθαμής γης! Που δεν ξέρω από πού την κληρονόμησε, το «κράτος εν κράτει», ο στρατός (η δασική έκταση προσφάτως προέκυψε).
Και θυμήθηκα τώρα σε πόσο σύντομο χρονικό διάστημα έγινε το έργο «Διαμόρφωση εισόδου πόλης Κιλκίς (Νέα περίφραξη στρατοπέδου Καμπάνη», με την προσπάθεια κύρια του Γιάννη Τσογγίδη και άλλων μελών του Δ.Σ του Συμβουλίου Περιοχής 1ης Εδαφικής Περιφέρειας ν Κιλκίς, επί διοίκησης Αμανατίδη,  όπως του μακαρίτη Βασίλη Χαραλαμπίδη, του Θανάση Ρωσόπουλου κ.λ.π.
Θυμόμαστε όλη την μεγάλη καμπύλη του δρόμου λίγο πριν την είσοδο του στρ. Καμπάνη, μέχρι την διασταύρωση με την περιφερειακή οδό προς Μεταλλικό που ήταν επικίνδυνος για τους οδηγούς λόγω έλλειψης ορατότητας και στενότητας του δρόμου. Τότε λοιπόν ο στρατός σε «χρόνο μηδέν» δέχθηκε να μετατοπιστεί η περίφραξη και την νέα περίφραξη την έκανε το Συμβούλιο Περιοχής με πρ/σμό 9.366.691 δρχ.
Αυτά που γίνονται εδώ και χρόνια με τα παραπάνω έργα αλλά και άλλα έργα και παρεμβάσεις που έχει ανάγκη το Κιλκίς, που δεν λένε να γίνουν και όταν αρχίζουν δεν λένε να τελειώσουν, ξεπερνούν τα όρια κάθε λογικής κριτικής και αγγίζουν τα όρια της γελοιότητας.
Οι χειροτερότεροι των χειροτέρων και οι ανικανότεροι των ανικάνων; (αιρετών αρχόντων της χώρας σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο). Είναι αυτοί που κατάντησαν το Κιλκίς την χειρότερη πρωτεύουσα νομού της Ελλάδας.
Όχι δεν είναι υπερβολή. Όσοι ταξιδεύουν ή έχουν παιδιά που σπουδάζουν σε άλλες πόλεις ξέρουν… Πριν λίγες μέρες, μια καλή φίλη με μεγάλη δράση στα πολιτιστικά του νομού μου είπε: «ήμουν μια βδομάδα στην Αλεξανδρούπολη και όταν επέστρεφα και σκεπτόμουνα ότι θα έρθω στο Κιλκίς, έκλαιγα…»