ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ
Εκπαίδευση είναι η συσσωρευμένη γνώση. Παιδεία είναι η ψυχική, ηθική και πνευματική μόρφωση.
Αν και στόχος του σχολείου είναι να προσφέρει και τα δύο στα παιδιά μας, φοβάμαι ότι πολλοί δάσκαλοι αρκούνται στην παροχή μόνο γνώσεων στους μαθητές και ελάχιστη σημασία δίνουν στην ηθική, πνευματική και ψυχική αγωγή των μικρών τους μαθητών.
Αφορμή για τις παραπάνω σκέψεις, πήρα από την θλιβερή εικόνα των μουντζουρωμένων μέχρις αχρηστεύσεως, οδικών πινακίδων της χώρας.(Όλοι διασχίσατε την Εγνατία Οδό και είδατε ασφαλώς τα χάλια των πινακίδων)
Αυτές τις μουντζούρες με σπρέι, δεν τις έκαναν προφανώς ενήλικες .Η δέουσα εν προκειμένω αγωγή, δεν έπρεπε να προέλθει από το σχολείο; Βεβαίως ευθύνη έχει και η οικογένεια, αλλά εν όψει των δυσκολιών της ζωής(ιδιαίτερα στις μέρες μας),το κύριο βάρος θαρρώ πως πέφτει στους δασκάλους.
Άλλωστε δεν μπορεί να; περιμένει κανείς πολλά από ανάγωγους γονείς, οι οποίοι παρκάρουν σε διπλή σειρά τα αυτοκίνητά τους, αδιαφορώντας τελείως για τους λοιπούς χρήστες του δρόμου.
ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΒΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ
Κύριε Δημήτρη Ιωαννίδη (δεν γνωρίζω αν θα προτιμούσες το "σύντροφε'' Δημήτρη Ιωαννίδη)
Αφήστε την προβοκάτσια και το παιχνίδι του συμφιλιωτή, φιλειρηνιστή πολίτη. Πρώτον, στην ομιλία μου στο γνωστό Λόφο, η οποία αυτούσια δημοσιεύθηκε στην παρούσα εφημερίδα (και στην οποία προφανώς αναφέρεσαι) δεν χρησιμοποίησα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ τη λέξη "κομμουνιστοσυμμορίτες" Και όμως σκόπιμα μου τη φορτώνεις.
Δεύτερον, ουδέποτε σε καμία δημοσίευση και σε κανένα άρθρο μου, χρησιμοποίησα ποτέ τη λέξη "ιστορικός". Αν κάποιοι φίλοι δημοσιογράφοι ή άλλοι συγγραφείς με αναφέρουν ως ιστορικό, το κάνουν από δική τους πρωτοβουλία, χωρίς να με βρίσκουν σύμφωνο. Και όμως με προβοκάρεις ισχυριζόμενος ότι επικαλούμαι τον τίτλο του ιστορικού και μάλιστα με ......περηφάνια!!!!!.
Κατά τα λοιπά, άλλοι είναι αυτοί που ένα θρησκευτικό μνημόσυνο το αποκαλούν "γιορτή μίσους" Εγώ τι έκανα;
1) Υπενθύμισα ότι στο Κιλκίς τον Νοέμβρη του 1944 ,δεν έγινε μάχη παρατάξεων, αλλά δολοφονική επίθεση του ΕΛΑΣ, με σκοπό την εξόντωση των ιδεολογικών τους αντιπάλων.
2) Μετέφερα τις μαρτυρίες των αντικομμουνιστών και τις ομολογίες των Ελασιτών για το πόσο βάρβαρη και βάναυση υπήρξε η αντιμετώπιση των θυμάτων εκ μέρους των "νικητών" ελασιτών.
3) Εξέφρασα την οργή και αγανάκτησή μου, πως στις μέρες μας και δημόσια μάλιστα, εκπρόσωποι του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΚΚΕ ,70 χρόνια μετά, αντί να ντρέπονται που έσφαξαν αγρίως 7400 , συνέλληνες συμπατριώτες τους, καμαρώνουν γι αυτό, στήνουν άγαλμα για τους "ήρωες" σφαγείς, βραβεύουν τους επιζώντες ελασίτες και διοργανώνουνπανηγυρικές τελετές και εκδηλώσεις.
4) Και το μέγα ερώτημα στο οποίο ουδείς των θυτών(ελασιτων-κομμουνιστών) απαντά Δημήτρη Ιωαννίδη είναι
Αφού πρόσφατες ήταν οι συμφωνίες Λιβάνου και Καζέρτας.
Αφού οι "Παοτζηδες" είχαν συγκεντρωθεί στο Κιλκίς όχι για να
πολεμήσουν, αλλά για να περιμένουν τους Άγγλους που ήταν ήδη στην Θεσνίκη, για ποιό λόγο οι ελασίτες χτύπησαν και ρήμαξαν το Κιλκίς; Δεν μπορούσαν να περιμένουν κάποιες ώρες ή το πολύ 2-3 μέρες, την έλευση των Άγγλων;
Προς αυτούς που είναι υποχρεωμένοι να δώσουν απαντήσεις, χύσε τη μελάνη σου Δημήτρη Ιωαννίδη και αφήστε τις νουθεσίες περί ενότητας και αδελφοσύνης των Ελλήνων. Αυτά τα γνωρίζουμε πολυ καλά και τα θέλουμε κι εμείς. Δεν μπορούμε όμως να σιωπήσουμε όταν οι ελασίτες-κομμουνιστές πανηγυρίζουν κάθε χρόνο τέτοιες μέρες για το αίμα αυτών των ανθρώπων που υπαίτιοι είναι οι ίδιοι
Και για να κάνω το κέφι σου Δημήτρη Ιωαννίδη, τούτο μόνο σου λέω.
Δεν ισχυρίζομαι ότι στο Κιλκίς την ημέρα της "μάχης" δεν υπήρχαν Παοτζήδες, φασίστες, δοσίλογοι, Γερμανοτσολιάδες, κλέφτες και λωποδύτες.
Εκείνο που ισχυρίζομαι είναι ότι ο ΕΛΑΣ από πουθενά δεν είχε νομική εξουσιοδότηση να "τιμωρήσει" όλους αυτούς τους ανθρώπους. Αυτό ήταν αρμοδιότητα του Κράτους και την αρμοδιότητα αυτή την είχε αποδεχθεί ο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΚΚΕ τόσο στον Λίβανο, όσο και στην Καζέρτα. Καί ενώ αυτά είναι πασίγνωστα, ειρηνοποιοί σαν την αφεντιά σου, επιπλήττετε φωνές σαν την δική μου και δεν απευθύνεσθε στους απογόνους του ΕΛΑΣ (΄0ρα ΠΕΕΑ) με ένα ηχηρό ΣΤΟΠ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ..
Θεόδωρος Παυλίδης