Σκάνδαλο ή συκοφαντία; Στο ερώτημα ίσως κληθεί να δώσει απάντηση η Δικαιοσύνη καθώς η καταγγελία του εκπαιδευτικού Εφραίμ Ελευθεριάδη ξέφυγε από τα όρια ενός εσωτερικού διοικητικού εγγράφου ερωτήματος και προσέλαβε ευρύτερη δημοσιότητα.Ο εκπαιδευτικός Εφραίμ Ελευθεριάδης λοιπόν θέτει θέμα σύννομου ορισμού του υπευθύνου λειτουργίας ΚΕΠΛΗΝΕΤ (επιστημονική υποστήριξη του δικτύου πληροφορικής στα σχολεία), επισημαίνει ότι ο ίδιος παρά τις προσπάθειές του δεν εντόπισε την φυσική έδρα της εν λόγω υπηρεσίας στο Κιλκίς και δεν κατανοεί τη σύννομη λειτουργία και το σύννομο έργο που προσφέρει.
Ουσιαστικά δηλαδή καταγγέλλει ότι μια υπηρεσία βρίσκεται σε αφάνεια με άφαντο τον εντεταλμένο σ’ αυτήν υπάλληλο και απροσδιόριστο το έργο του εν λόγω γραφείου και του εν λόγω υπαλλήλου.
Η καταγγελία κοινοποιήθηκε και στην ΕΛΜΕ ν. Κιλκίς χωρίς μέχρι τώρα να λάβει θέση το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ο καταγγέλλων εκπαιδευτικός την απέστειλε επίσης σε όλες τις σχολικές μονάδες του νομού ζητώντας από τους καθηγητές να τον ενημερώσουν εάν επισκέφθηκαν ποτέ την εν λόγω υπηρεσία (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) και πού στο Κιλκίς, αν τους επισκέφθηκε ποτέ ο ορισθείς υπάλληλος και αν γνωρίζουν οτιδήποτε για τη λειτουργία της εν λόγω υπηρεσίας.
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας:
Όλα σύννομα
Ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς κ Κωνσταντινίδης είναι κατηγορηματικός ως προς τη νομιμότητα τόσο του ορισμού όσο και της λειτουργίας του Γραφείου ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Όταν θέσαμε υπόψη του τις καταγγελίες του κ. Ελευθεριάδη απάντησε:
Ο ορισμός του υπευθύνου έγινε με απόφαση και ευθύνη του διευθυντή (του ιδίου) σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Εξάλλου έχει ενημερωθεί αρμοδίως και η υπερκείμενη αρχή (υπουργείο).
Ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρει ότι η έδρα του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι επί της 21ης Ιουνίου 141, στα κτήριο δηλαδή που στεγάζεται το σύνολο τω υπηρεσιών της δευτεροβάθμιας. Και επ’ αυτού έχει ενημερωθεί ο κ. Ελευθεριάδης τόσο από τον διευθυντή, όσο και από το υπουργείο.
Τέλος, ο κ. Κωνσταντινίδης εκφράζει την απορία του για το τρίτο σκέλος της καταγγελίας (δεν κατανοεί τη σύννομη λειτουργία) τονίζοντας: Οσα θέτει έχουν απαντηθεί εγγράφως. Και δεν κατανοούμε γιατί δεν κατανοεί ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός.
Ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς επισημαίνει ότι η άγνοια της κείμενης νομοθεσίας οδηγεί σε πειθαρχικά ολισθήματα. Ο κ. Ελευθεριάδης έλαβε απαντήσεις εγγράφως και από εμένα και από το υπουργείο. Η υπηρεσία εξαντλεί όλα τα περιθώρια ανοχής και δεν εισέρχεται σε δημόσιο διάλογο σεβόμενη κάποιες ιδιαιτερότητες του εν λόγω εκπαιδευτικού.
Η υπηρεσίας αφήνει τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό να συναισθανθεί από μόνος του τον ολισθηρό δρόμο που έχει επιλέξει.
Ωστόσο ο κ. διευθυντής υπενθυμίζει ότι οι θιγόμενοι στις κατά καιρούς επιστολές – καταγγελίες του είναι έτοιμοι να ασκήσουν τα έννομα δικαιώματά τους για την προάσπιση της προσωπικότητάς τους.