Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2025, 5:40:32 πμ
Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012 15:35

Η τύχη της ΕΡΓΟΣΕ καθορίζει τη νέα γραμμή του ΟΣΕ

ose-eidomenh-kilkis
Η νέα διπλή γραμμή του ΟΑΣΕ από το Πολύκαστρο μέχρι την Ειδομένη ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν  από τέσσερα χρόνια. Μαζί με τη νέα χάραξη, τις υποδομές το έργο αυτό προέβλεψε και την κατασκευή νέας γέφυρας στον Αξιό μήκους 700 μέτρων. Συνολικά από το Γ’ ΚΠΣ και τα ΠΕΠ προβλέφθηκαν 95.000.000 ευρώ για την ολοκλήρωση των εργασιών που θα αναβάθμιζε το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ.
Μάλιστα το έργο ευτύχησε να προχωρήσει ικανοποιητικά μέχρι που.... 
ενέσκηψαν η κρίση, τα μνημόνια και το άδηλον μέλλον της επιβλέπουσας ΕΡΓΟΣΕ.
Κι από τότε ένα από τα μεγάλα δημόσια έργα στο ν. Κιλκίς καρκινοβατεί, αναμένοντας επί της ουσίας ποιος θα διαδεχθεί και πότε την ΕΡΓΟΣΕ αν βεβαίως η κυβέρνηση προχωρήσει στο κλείσιμό της.
Από το έργο έχει τελειώσει η πρώτη φάση και το 70% της δεύτερης. Μάλιστα είναι θέμα διαδικαστικό να ανατεθεί μια εργολαβία που θα διεκπεραιώσει τις υπολειπόμενες εργασίες μετά την διάλυση μιας εργολαβίας με ευθύνη της αναδόχου εταιρείας.
Αμέσως μετά απομένει για την ολοκλήρωση του συνολικού έργου η εργολαβία για την υπερδομή. Δηλαδή τα ηλεκτρικά και τα επικοινωνιακά δίκτυα. Ο εργολάβος περιμένει να του παραδοθεί η συνολική υποδομή για να ξεκινήσει. Θα περιμένει και αυτός πότε η Πολιτεία θα ξεκαθαρίσει με το μέλλον της ΕΡΓΟΣΕ.
Και κάπως έτσι επιβεβαιώνεται η αμάχητη διαπίστωση:  Σε τούτο τον τόπο, ένα έργο μπορεί να καθυστερεί για χίλιους δυο λόγους.
Ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Γκουντενούδης ασχολείται συστηματικά με το θέμα και ζήτησε και παλαιότερα και πρόσφατα την επίσπευση των εργασιών. Προσκρούει όμως και αυτός στο άδηλο μέλλον της ΕΡΓΟΣΕ. Μια πολιτική πίεση από τους αντιπροσώπους των Κιλκισιωτών στη Βουλή ίσως υπενθύμιζε στην κυβέρνηση πως όταν διακηρύσσει την κατάργηση οργανισμών και φορέων οφείλει να οργανώνει τη διάδοχη κατάσταση για να μην ψάχνουν εργολάβοι και υπηρεσιες ποιος θα υπογράφει για τη συνέχιση των έργων.