Προσπαθώντας, μάλιστα, να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επικαλείται ως λόγο για την αντιδημοκρατική εκτροπή της ότι υπάρχουν πολλές υποθέσεις σε εκκρεμότητα και μεγάλη αναμονή εξέτασης των πειθαρχικών υποθέσεων λες και φταίνε οι αιρετοί για τις καθυστερήσεις! Αποκρύπτει την αλήθεια, ότι δηλαδή αιτία των καθυστερήσεων αποτελεί το γεγονός ότι οι δύο δικαστές συγκαλούν τα πειθαρχικά συμβούλια, όταν και εάν έχουν χρόνο, δηλ. μετά την άσκηση των καθηκόντων τους στις δικαστικές αίθουσες.
Τα Πειθαρχικά Συμβούλια σχεδιάζεται να αποτελούνται στο σύνολό τους – απαρτίζονται από 5 μέλη – από νομικούς του ΝΣΚ πλήρους απασχόλησης, το οποίο όμως έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το άρθρο 103 παρ. 4 εδ. Β’ του Συντάγματος όπου προβλέπεται πως τα «Υπηρεσιακά Συμβούλια αποτελούνται κατά τα δύο τρίτα από μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους». Μέχρι τώρα τα Πειθαρχικά Συμβούλια που συγκροτούνται σε επίπεδο Περιφέρειας στην εκπαίδευση αποτελούνται από τον/την Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, 2 νομικούς και 2 αιρετούς από το οικείο ΠΥΣΠΕ. Ταυτόχρονα καταργεί το δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο και οδηγεί όσους εμπλακούν σε πειθαρχικές υποθέσεις στο να διεκδικήσουν στη συνέχεια τη δικαίωσή τους μέσω της οδού των δικαστηρίων.
Διεκδικούμε και απαιτούμε:
- Από τους αρμόδιους υπουργούς να αποσύρουν, άμεσα, την πρόταση αλλαγής του θεσμικού πλαισίου που αφορά τη σύνθεση και τη λειτουργία των Πειθαρχικών Συμβουλίων.
- Τη διατήρηση και ενίσχυση της παρουσίας αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια.